Tukar link

Thursday, April 17, 2008

Bermulanya kesah...

Saya sendiri pun telah terlupa bagaimana kesahnya saya menceburi bidang cendawan ni.Awal 2006 saya telah memulakan projek cili fertigasi.Pada saya projek itu sangat berjaya,walaupun 70% dari 5000 bag cili saya dihanyutkan banjir.Kesedihan dari bencana itu turut dirasai oleh rakan-rakan dan penduduk kampung yang saban petang menjadikan tapak projek saya sebagai tempat baru untuk melepak dan "makan angin" petang.Nanti kalau jumpa gambar tersebut akan saya masukkan untuk tatapan semua.

3 comments:

aNNa said...

hmmm, bagus-bagus, bukan semua org ada semangat mcm tuan :)
all the best
p/s nanti boleh tumpang dpt cendawan murah kot, :D

shaharudin said...

tima kasih anna,saya bru belajar buat blog, ada banyak cerita dan gambar lagi nanti,u jangan masuk selalu,takut u boring,u masuk seminggu sekali.Tq anna.

- said...

Assalamualaikum Tuan Lah. Semoga berjaya di dalam dunia tanaman cendawan. :) Insyallh rezeki ada dimana-mana... Amin - projekcendawan.coom