Tukar link

Tuesday, July 1, 2008

Tukang tak mai lagi.

Tukang rumah tak mai lagi, hari tu kalot sangat suroh pi beli kayu, lagu nak bagi siap la la ni jugak. Tangkap kontrek merata cerok. La tengok apa dah jadi. Nak pangge Pak Syed mai buat pun tak pulang modal, tak kan Pak Syed nak mai kot, jauh.. Kena tunggu lagi la.
Lembab la pc saya dua tiga hari ni. Ada kulat ka dalam dia.. Cadang nak masuk gambar lima nam keping, tapi slow. Harap besabar. Anda semua dah tau yang Cima Agro dah menunjukkan taring, anda bila lagi. Jangan tanya saya, sebab saya lambat lagi kalau nak jadi lagu dia. La ni dok keluag dalam nam tujuh kilo saja, mana nak buleh lawan depa.

Tapi tak pa, cita-cita tu ada, cuma kata orang 'masa akan menentukan'. Tapi kalau dok lambat-lambat pun tak buleh jugak ya, nanti orang lain ambik peluang tu. Saya la ni dok kerja dengan orang lagi, farm saya, adik dan adik ipar yang uruskan. Ilmu teori dah pi cari merata dah, sijil pun dah banyak dah. Tak pa, jangan putus asa.

1 comment:

Nazmy Mohamed said...

salaam tuan, saya pnah ikut kursus cndawan dgn hj. johari d behrang perak thn lpas, skrang tgh kumpul modal nk mula usaha tanam cndawan...bgaimana dgn harga cndawan d sekitar kedah ni?buleh p rm10 ka